Nana---►Recenze◄---

Nana

Je o osudu dvou dívek který mají stejné jméno ale každá je úplně jiná i když přesto stejná potkají se ve vlaku když nana (Hachi) se stěhuje do tokia za svim přítelem..když vyjdou z vlaku Nana běží za svim přítelem a mezi tim se Nana2 stratí neznámo kam ale setkají se znovu a to čirou náhodo při koupi nového ale zároveň společného bytu...kdyz se zabydlí jdou nakoupit nějaké věci do bytu a při tom získá přezdívku Hachi jak se to bude vyvíjet dál se nechte překvapit
POZOR bude i NANA2...tak nezapomeňte si nechat obě dvě série

Komentáře

  1. Hezký blog!!     a děkuju za pochalu D Jsem ráda že si napsala komentář na můj blog a já poznala další blog o ANIME D Ale jediné co by si mohla zmněnit je menu... být mnou tak bych tam nedávala pozadí .... Ale je to samozřejmně jen můj názor D Pokuď tě to nějak urazilo tak promiň!! :'(( Kdyžtak to ignoruju....

    OdpovědětVymazat
  2. néé vůbec jsem ráda za tvůj názor   

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Uf to sem ráda D A kdyztak pokud by si nejak odpovídala tak mi to prosím piš na muj blog :)

    OdpovědětVymazat
  4. je to docela dobrý ale máš tam hodně tiskových chyb tak by to chtělo poopravit ale jinak hezký blog

    OdpovědětVymazat
  5. Sawako Kuronuma4. dubna 2011 v 9:48

    dekuju moc provedu

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu