Mám tě ráda! ..NaNa!...))*

Komentáře

  1. mne sa to anime strašne páči :3 ale zatial som videla len 1 časť ^^""" nyah, musím sa k tomu dokopať XD

    OdpovědětVymazat
  2. júú to anime áááh revala som skoro pri každom dieli ! ^^ bolo to jedno z najlepších aké som videla ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, túto anime totálne milujem! ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Na NaNu jsem se chtěla podívat, ale potom mě odradila ta grafika. A taky si to musím sehnat s titulkama!

    OdpovědětVymazat
  5. Kyaah xD Měla bych donutit svou lenost, aby se na to koukla xDD
    Joi a předčastně jsem ukončila třídění Sb!! mrki jak jsi dopadla: http://aoi-sakura.blog.cz/1202/predcastne-ukoncuju-trideni

    OdpovědětVymazat
  6. Nana je jedno z nejlepších anime. Chystáme na Advík Nana grupu, tak snad to vyjde ^^

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu