Takže...(Menší inf.)..aneb zbytečné sebrání Vašeho času >.O

Několik věcí, kterých mám už delší dobu na srdci..
1. Vééélkou, ale fakt velkou omluvu...za to, že jsem tak neschopné Sb -.- .. ...Ale mám několik ospravedlňujících (snad! :D") ...důvodů...
a).. Mám hodně testů zkoušení a několikrát týdně do 16:00 ... =.=" ...
b) ..Když už mám čas..nemůžu chodit na Pc ... /*/o/*/ ...
c) Už týden jsem doma a z toho půlku jsem se s*ala v horečkách :@ !!...
Takže květen na shuchi! ..:D(nevim proč, ale je to dobrá nadávka..a neni sprostá)
2. Už jsem se konečně položila do psaní té povídky.. i když se v tom začínám trochu strácet..né v ději, ale v celkovim psaní .. @.@"...
Ale Sawako!...se nikdy nevzává!! Yóóž!.. ♦.♦
3. Zábavný obrázek, aby jste se na mě nezlobyli... :P
Btw...jestli někdo víte z jakýho anime to je ..pls do komentu jeho název ..Arigatóó!))

Komentáře

  1. Naprosto tě chápu...já teď jaksi nevím, co dřív, mám toho taky ve škole hodně. Tak hlavně všechno zvládni, držím palce xD
    Jinak ano, ještě pořád mám zájem být v tvé povídce, email je: kitty.zirafka@seznam.cz, mám ho napsaný i na blogu. Tak napiš xD.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu