Jsem si vědoma!

Zdravím

Jsem si naprosto vědoma, že už asi nemám žádné Sb..
Moc se Vám všem omlouvám, ale jsem opět nemocná..-,-
Už dva týdny s dvěma druhy antibiotik.

Ale už se nebudu vymlouvat, že nemám čas (i když ho doopravdy nemám :D )
Ale najdu si vždycky alespoň 10min..abych mohla napsat něco nového, nebo dokonce ..získat za své sb..zpět..nebudu se divit kdyby jste nechtěli -,-.. :/.. jenom jsem vás chtěla poprostit, aby jste se zkusili vžít do mé situace ... :O .. Děkuju vám moc ..a doufám, že si to někdo přečte..a některý i ..bude chtít se stát mým SB.. .
:)

Arigatoo^^
Vaše: Sawako-chan*

Obrázek .pro zlepšení pátečního odpoledne;)

No nejsou rozkošné :33

Komentáře

  1. Neboj se brzy uzdravíš :) Takovéhle koťátko mám doma ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj se, on někdo na blog bude chodit a pokud jsou tvoji SB rozumní, tak to pochopí.
    Máš moc hezký blogísek.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji brzké uzdravení! :) Moc hezké kočky! :P

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravim Sawako-chan,pamatujes si mne jeste?
    Nejsi jedina,ktera nema cas,ale ver tomu,že ja jsem tve SB stale .
    Jinak jak se mas a co skola?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu