Affs


Ahojdá!

Hodně z mých Affs už dávno blog buď nemá, nebo na něm tak 3 roky nebyl. Pokaždé když otevřu jméno s odkazem někoho z mých affs a objeví se mi tam -"--.blog.cz"- již neexstuje, hrozně mě to jistým způsobem raní,
protože přece jen mám tento blog už od roku 2011 a i když byly časy kdy jsem sem nechodila, pořád jsem věděla,
že ho můžu kdykoliv použít. Prostě je mojí součástí a i když kolikrát nebylo co psát, nikdy se mi v hlavě neobjevila myšlenka -neměla bych blog smazat- NIKDY! Je to můj poklad a vy jste moji drazí affs, kterých si vážím a které ráda navšťevuji!

No a proto Vás chci mít co nejvíc, každý máte blog jiný i když jedno máme společný a to -anime- , je jedno jesli je to yaoi/yuri, horror, sci-fi, moe, atd. Prostě chci poznat Vaše blogy a pročítat si vaše články, komentovat, popřípadě sdílet na svém blogu vaším jménem!

Proto budu velmi ráda, když se stanete mými affs a budete si užívat život na blogu společně se mnou ! :)

Buď mým affs. :3


Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu