Debil


Twitter

Ahojdá!


Takže co se mi dneska stalo.. Jak všichni víte jsem asi cca týden po operaci kolene, ale i tak jsem se rozhodla, že si s pomocé mé mamky dojedu do školy pro vysvědčení sama. No neměla jsem to dělat, cestu jako takovou jsem celkem zvládala, když pominu, že teď mě bolí kyčel a všechno, protože je s těma fofr klackama je to o hubu. No te´d přichází ta část proč o tom píšu. Když jsme se vraceli domů jela jsem já, mamka a moje kámoška. Dojeli jsme a mamka šla na nehty, no a my jsem se rozhodli dojít ještě pro něco k jídlu. Došli jsme tam a mně se udělalo tak blbě! Mysela jsem si, že se na místě pozvrací.. -_-" jak mi bylo špatně, tak jsem to chtěla říct kámošce, která stála frontu na jídlo a co se nestane, najednou jsem přestala vidět, slyšet a začali mě strašně brnět ruce, no hnus. Naštěstí mě kámoška posadila a já to nějak rozdejchala, ale nikomu bych to nepřála lidičkové. >.<"

Vaše Sadako



Komentáře

  1. Buď viac opatrná nemremáhaj sa, ja som sa raz premáhala bola som chorá plus mi ešte brali krv u doktorky a ja som sa hneď postavila že idem domov. Ešte som zahliadla ampulku s mojou krvou a keď som otvorila dvere zrazu sa mi zatočila hlava, predomnou bola veľa tma a ja som padala k zemi. Len tak tak som sa zachytila mami a pred všetkými pacientmi v čakárni ma dali na stoličku a dvýhali mi nohy , bolo to trápne, a tiež riadne nepríjemný pocit nikomu by som nepriala tiež :(.

    OdpovědětVymazat
  2. Nami: Ou, to je mi ľúto, hádam sa to zlepši a ty budeš opäť v poriadku

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:[2]:
    ARIGATOOO taky jsem v to doufala ale včera se mi stalo to samé ((

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu