Dovolená za všechny prachy




Ahojdá!

Tak jsem se konečně dostala tak nějak na počítač lásky moje!

Co se týče dovolené, užili jsme si ji s kamarádkou co se dalo. Až na jednu překážku.

Co se týče odbavení, letištní prohlídky, letu, přistání a získání našich kufrů zpět, to vše bylo v pořádku, až když jsme nastoupili do autobusu přišel problém. Do mikrofonu nám řekli, že v našem hotelu je plno, ale že nás vezmou do jinýho. No to už bylo něco pro nás :D. No cesta nám tam trvala 3 hodiny, přestože do toho původního jsme měli jet jen cca 45 min :D. Ok tak jsme tam přijeli a najednou prostě prdel světa lidičkové :D. Okok zatím v klidu :D. No dosatli jsem klíče a hurá se ubytovat, no hurá uplně ne, ale víte jak to myslím :D. Tak jsem se dostali do našeho "apartmá" :D pokoj celkem pěkný, ale; nepitná voda, která byla plná minerálů takže smrděla po železu a skvašených vajíčkách.. A pohled z okna na veeelkou nuda pláž.. -_- Nemám proti tomu nic, ale nemusím to vidět, že? :D Okok šli jsem na večeři, kde všichni nasraní :D volala jsem to mámě, která jim v té kanceláři slušně vysvětlila, že pokud nás nepřevezou okamžitě do našeho hotelu, že to bude řešit právnicky. No a ještě ten večer jsem byli v hotelu ve kterým jsme měli být. :DD *potlesk pro mojí mámu* :33 :D


10 LESSER KNOWN ISLANDS IN THAILAND


Vaše Sadako-chan ~


Komentáře

  1. Wow tvoja mum je macher ešte že ju máš chichi inak by ste dopadli...ehm naho DDDD. Pekné fotečky škoda že veľmi nevidím ale nevadí aspoň že ste si užili dovolenku :).

    OdpovědětVymazat
  2. [3]: Omlouvám se za velikost, ale je to schválně kvůli tomu, aby kdyby někoho napadlo je kopírovat bez zdroje, tak takhle malý to nemá smysl. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo tak to nechápu,jak si tohle vůbec v té cestovce mohou dovolit. Ke všemu nejspíše kecali,když jste se tam pak dostali. Opravdu nechápu takovéhle jednání ~~~

    OdpovědětVymazat
  4. Nechápem ako sa toto mohlo stať :/ keď už má niekto rezervovaný hotel tam by mu nemali povedať že je plný :/ Ešte že je tvoja mamina tak badass :>Ale hlavné je že ste si to užili :) Fotky sú nádherné,muselo tam byť fakt pekne

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu