O.o První den



間違ってないだろ 間違ってないよなpic.twitter.com/WB4LA8jt3X

Ahojá!

Ahoj děcka moje, moc se Vám omlouvám, za prázdnivý režim alá minimální aktivita na blogu, ale jsem zpět! :)

Doufám, že jste si všichni "užili" svůj první den po dvou mesíčním odpočinku (odpočinku jak pro koho samozřejmě/)

Někdo jde do první třídy takže mu začíná nový život, někdo do devítky takže už pohoda nemusí skoro nic řešit :D někdo do prváku takže neví co ho čeká a někdo do čtvrťáku a má nervy z maturity.

Proto chci všem popřát hodně štěstí do nového školního roku 2k15/16. Držte se miláčkové! To dáme! :3


Vaše Sadako~

Franka-chan (Franka) on deviantART

Komentáře

  1. Snáď bude všetko dobré a budem si rozumieť s novými spolužiakmi (ktorý k nám prišli) (viem že si sa na to nepýtala ale nevadí )A ty? Aký bol tvoj prvý deň školy?

    OdpovědětVymazat
  2. Samozřejmě, že jsem si užil svuj první den po dvou-měsíčním odpočinku ^^ A jak jako myslím že když jsem v devítce nic nemusím řešit ? To není vůbec pravda Alespoň ještě to první pololetí..

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce :) ja už mám školu za sebou a teraz bojujem s hľadaním si práce dúfam že všetko pôjde hladko ako mne tak aj tebe :) prajem veľa šťastia.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem bohužel ten čtvrtý případ a mám pocit,že mě z té maturity klepne

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Můj první den celkem ušel až na to, že mi přišlo, že to byla zbytečná hodina [2]: Jáá nevím no já měla školu jistou takže, ale je pravda že ještě to první pololetí jsem si moc nedovolovala pro jistot[3]: Děkuju mnohokrát ! Držím palce vím že to není lehké :/ :)[4]: Jo mě to čeká za ani né rok -_- také hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu