Inuyasha

Tohle anime jsem milovala a vždycky milovat budu!
Nikdy nezapomenu kolik hodin jsem u něj strávila :3

InuYasha [[[IMAGENS]]] - InuYasha - Wattpad

#wattpad #fanfiction Tên truyện: Sát Khuyển Luyến Tác giả: Chung Lê Đại Tuyết Văn án: Một người tại đáy vực ngây người 50 năm, đều đã hoàn toàn quên cùng người giao lưu như thế nào, mãi đến một ngày cứu hắn bị thương nặng, khuôn mặt tinh xảo, chỉ cần nhìn một lần liền hãm sâu trong đó, từ đầu đối với mình lãnh khốc, cà...

久しぶりにふと見たら描きたくなってしまった犬夜叉の殺生丸+りん※殺りんと思って描いていますので苦手な方はご自愛ください…多分未来永劫一番好きなノーマルカップリング、二人は天使pic.twitter.com/iPBl23336o

Nợ kiếp trước. Kiếp này sẽ trả. Duyên kiếp trước, kiếp nàu nối lại.  … #fanfiction # Fanfiction # amreading # books # wattpad

#wattpad #tiu-thuyt-thiu-nin Tác giả : Sở Ngạo Tuyết Ngày bắt đầu : 16-8-2017 Ngày kết thúc : 19-5-2018 Số chương : 140 chương + n phiên ngoại Tình trạng : Đã hoàn thành Nhìn trang bìa có lẽ mn đều biết hết rồi, có gì gặp lại ở văn án ha !

Komentáře

  1. Myslíš u sta dílů o oživování a oživlé Kikyo? (Ne, už mlčim... ) Tohle anime má něco, co hodně anime sériím, hlavně týhle doby, schází... A to je konec, po kterým bys nejradši pěstí neprorazila monitor. Krásnej, uzavřenej a dořešenej konec. Proto se na něj tak dobře vzpomíná. :) Jenom starší verze Rin mi tak nějak chybí, nějaké to OVAčko... Se Sesshoumarem...

    OdpovědětVymazat
  2. Já viděla jen pár dílů a to asi tak 30 snad se mi někdy uvolní místo na disku a opět stáhnu všechno

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu