Nový rok

I don’t know about you but I am extremely jealous of the joyful festivals that seem to take place in so many animes. Form school sports and cultural fests to those beautiful looking summer festivals filled with goldfish scooping, fireworks and beautiful yukatas to solemn temple visits on new years. It’s not that I’m a...

Ahojdá!


Ahoj miláčkové moji! Doufám, že prázniny, Štědrý Den, svátky i slivestr u Vás proběhl tak jak jste chtěli
a dostali jstě vše co jste si přáli a měli jste radost,
ale o dárcích to není to víme všichny, takže doufám že s rodinou Vám bylo fajn
a užívali jste si volno plnými doušky, stejně tak jako já. :3
K Vánocům jsem dostala celkem dost věcí,
ale ty hlavní jsem dostala v průběhu roku.
Ale jelikož mám hned v únoru narozky tak mě čeká ještě jeden velkej dárek.
A co se týče silvestra tak vše proběhlo bez problémů,
byla jsem u své lásky ještě s kamarádama a bylo to fajn.
Co se týče předsevzetí, tak jsem si asi žádné nedala,
protože když něco chci nemusím to mít jako předsevzetí,
prostě to udělám. :3
A co u Vás, jak to probíhalo? :)
Tak to je ode mě asi vše.
Dodatečně Vám přeju Šťastný Nový Rok!

Vaše Sadako-chan






Komentáře

  1. Tak s tými predsavzatiami som úplne takisto. Načo predsavzatie, aj tak ho nesplním xD už druhého januára som si povedala že ach, pôjdem cvičiť pilates, tu je večer, 5. januára, zajtra už 6. a kedy pôjdem cvičiť pilates? ... raz možno

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééj Sadako pridala nový článoček :3. Ďakujem aj ja tebe prajem šťastný nový rok nech je lepší ako bol ten predošlí a nech sa ti splnia všetky tvoje priania a tajné sny :3. Lol s predsavzatiami to mám rovnako ..

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to slyším moc ráda,že sis všechno pořádně užila a bylo to fajn :) To je dobře :3 Já v rámci možností taky. Dárečky k Vánocům jsem dostala přímo neskutečné !!! *-* jen ta atmosféra by mohla být lepší .. No,přeju ti všechno nejlepší do nového roku ,ať se ti daří a jsi šťastná a spokojená ^^ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Povídej mi o tom [2]: Elyrose nunu :3 arigato[3]: ale ale copak?( No děkuju mooc jsi milá :3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu