Migrace blogu!

 Ahojky, 
jak jste si asi všichni již všimli tak blog.cz končí..bohužel, po skoro 10ti letech blogování na mých původních stránkách sawakokuronuma.blog.cz jsem se díky několika úžasným a velmi ochotným lidem, měla tu možnost přesunout sem. Starý-nový blog, který má díky nim všechny své články a komentáře zachován! Bude mi můj blog na blog.cz velmi chybět, protože jsem si ho vybudovala od nuly a ráda jsem si tam nastavovala sama co, jak jsem chtěla a bavilo mě to, ale život jde dál a naštěstí v něm můžu mít zachovaný srdce mého starého blogu zde na nové platformě a to pod názvem sawakokuronumaa, těším se na další naše společné zážitky a děkuji všem za tyto krásné roky na blog.cz.. A ještě jednou veliké  opravdu veliké DĚKUJI Martinovi a blogu veruce.cz, kde stále můžete najít pomoc ohledně záchrany Vašeho blogu..POZOR! Veškeré data zmizí 16.8. 2020, do té doby máte čas zálohovat vaše data. 
Posílám sílu ať to všechno dopadne v pořádku a zdraví Vás 
Sadako-chan! ~

anime, anime girl, and cute image

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu